Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2015 13:42 - Перфектната съпруга трябва да може да прави абсолютно всичко! От яйца на очи до...мъж на маймуна.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 9954 Коментари: 17 Гласове:
44

Последна промяна: 23.02.2015 14:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

-Добър ден! Колко струва горе-долу подстригването?
-Горе 5 лева, долу не подстригвам.
:)
:)
:)



-Мила, спиш ли? -Не! -Е, как ще спиш, то, злото никога не спи!
:)
:)
:)



- Пешо, защо кастрира котарака си? - Защото много скита, по цели нощи не се прибира. - А сега как е? - Пак скита, но вече като консултант.   :)
:)
:)


Сутрин, понеделник, малка фирма, началото на работния ден, пристигат служителите, включват компютрите. Влиза един определено махмурлия.
Шефът:

- Пак ли сте пили през почивните дни?
Служителят:
- Пил съм, но ако плащахте тук нормално, щях и да мезя.
:)
:)
:)



Хаха, а аз се спуквам от замезване, пийването - тук-там, горе-долу :)))
Спорна седмица на всички!



Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. podvodni - Задавал съм си въпроса - Защо лов...
23.02.2015 13:53
Задавал съм си въпроса - Защо ловците се гордеят когато отстрелят елен с големи рога? Нима рогата са по-голяма ценост от месото?
цитирай
2. kass - :)...
23.02.2015 13:57
Перфектната съпруга трябва да може да прави абсолютно всичко... горе - долу :)...
цитирай
3. furiika - ами сигурно, все пак не всяко животно има рога :)))))
23.02.2015 14:05
podvodni написа:
Задавал съм си въпроса - Защо ловците се гордеят когато отстрелят елен с големи рога? Нима рогата са по-голяма ценост от месото?

цитирай
4. podvodni - Задавал съм си въпроса - Защо лов...
23.02.2015 14:18
furiika написа:
podvodni написа:
Задавал съм си въпроса - Защо ловците се гордеят когато отстрелят елен с големи рога? Нима рогата са по-голяма ценост от месото?


Горе-долу може и така да се изтълкува!
Но според мен, ловецът иска зда покаже на своята перфектна съпруга, че има възможности за усъвършенстване. Все пак, недопустимо е, венецът на божието творение да има по-малки рога от обикновенно животно.
цитирай
5. furiika - ахахахахаааааа :))) както дойде :)))))))))))
23.02.2015 14:32
kass написа:
Перфектната съпруга трябва да може да прави абсолютно всичко... горе - долу :)...

цитирай
6. furiika - долу-горе и така става :))))))))
23.02.2015 14:33
podvodni написа:
furiika написа:
podvodni написа:
Задавал съм си въпроса - Защо ловците се гордеят когато отстрелят елен с големи рога? Нима рогата са по-голяма ценост от месото?


Горе-долу може и така да се изтълкува!
Но според мен, ловецът иска зда покаже на своята перфектна съпруга, че има възможности за усъвършенстване. Все пак, недопустимо е, венецът на божието творение да има по-малки рога от обикновенно животно.

цитирай
7. novitejivotni - Ето и от мен :
23.02.2015 22:12
Млад мъж влиза в магазина и започва да пазарува:
2 бутилки водка, пушена сьомга, 2 бутилки Джони Уокър, кашу, бонбони, няколко бутилки хубаво червено вино, луканки, пастърми...
Стига до касата, плаща и малко преди да излезе се сеща:
- А презервативи имате ли?
- Да.
- Дайте ми 20 моля.
- Разбира се! Заповядайте! – казал продавача.
После му подал бележката и замислено попитал:
- Извинете господине, а мога ли да дойда с вас...?

Днес има и бонус :

Разлях върху клавиатурата ракия... и сега, каквото и да натисна, където и да кликна с мишката, на екрана
се изписват само три главни букви: ОЩЕ!

Ами, спорна седмица и не пийте без мезе :-)))
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Мъжете винаги си мислят, че някоя им ...
23.02.2015 22:22
Мъжете винаги си мислят, че някоя им слага рога и за това като видят елен го гонят до като му вземат рогата, в знак на съчувствие сигурно. Още си пазя едни рога от див козел, подарък от първото ми гадже....след като се разделихме:))
цитирай
9. furiika - хахаха:))) страхотно! И бонуса си го бива! Искаме... ОЩЕ! :)))
24.02.2015 02:50
novitejivotni написа:
Млад мъж влиза в магазина и започва да пазарува:
2 бутилки водка, пушена сьомга, 2 бутилки Джони Уокър, кашу, бонбони, няколко бутилки хубаво червено вино, луканки, пастърми...
Стига до касата, плаща и малко преди да излезе се сеща:
- А презервативи имате ли?
- Да.
- Дайте ми 20 моля.
- Разбира се! Заповядайте! – казал продавача.
После му подал бележката и замислено попитал:
- Извинете господине, а мога ли да дойда с вас...?

Днес има и бонус :

Разлях върху клавиатурата ракия... и сега, каквото и да натисна, където и да кликна с мишката, на екрана
се изписват само три главни букви: ОЩЕ!

Ами, спорна седмица и не пийте без мезе :-)))

цитирай
10. furiika - Ааааааа, Пролетче, ти нямаше ли някои по-биволски да му подариш на раздяла? :)))))
24.02.2015 02:52
kasnaprolet9999 написа:
Мъжете винаги си мислят, че някоя им слага рога и за това като видят елен го гонят до като му вземат рогата, в знак на съчувствие сигурно. Още си пазя едни рога от див козел, подарък от първото ми гадже....след като се разделихме:))

цитирай
11. injir - Когато донесох котарака от вети...
24.02.2015 04:44
Когато донесох котарака от ветиринарната лечебница кастриран, мъжът ми три дни ходеше на пръсти покрай мене... :)
цитирай
12. shtaparov - По-добре...
24.02.2015 08:49
По-добре яйца на очи и мъж на маймуна,отколкото очи на яйца и маймуна за мъж :))
цитирай
13. ve6titsa - Семейство се разхожда в зоопарка.
24.02.2015 12:15
Пред всяка клетка съпругата разпитва колко пъти животните правят секс. Минали покрай зайците, лисиците, вълците и всеки път казвала на мъжа си "Чу ли!". Стигнали до елените, а тя пак " Колко често правят секс?" - "Ами веднъж годишно." Тогава съпругът казал "Чу ли!", а тя "А ти видя ли какви рога имат!"
цитирай
14. makont - Хаааа, и аз съм добре, горе-долу!
26.02.2015 07:31
Усмивки, Фури! Хубав ден!
цитирай
15. shtaparov - А моженето по целия свят се възна...
26.02.2015 18:05
А моженето по целия свят се възнаграждава добре :))
цитирай
16. injir - Преди време, като донесох котарака ...
28.02.2015 01:08
Преди време , като донесох котарака от ветеринарната лечебница кастриран, мъжът ми три дни ходеше на пръсти. :)
цитирай
17. troia - Честита Баба Марта!
01.03.2015 11:46
Бяла, червена и засмяна...
Благодаря ти, че ме разсмиваш винаги, Фури.:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959744
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031