2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. bojil
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. sekirata
Прочетен: 2439 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 30.06.2015 06:36
В този ръкопис са представени 32 секретни действия на летящи чинии или вимани, споменавани в различни източници на древноиндийските епоси. Оказва се, че виманите били изключително здрави и не можело нито да се счупят, нито да се изгорят (стопят).
Посредством използването на различни превключватели летящите чинии можели: да се въртят в кръг около оста си, да се свиват и разширяват, т.е. да увеличават и намаляват размера си; да променят формата си по време на полет; да се преобразяват в облак с цел маскировка; да изпускат силно сияние или обратно, да предизвикват около себе си плътна тъмнина; да поглъщат слънчевите лъчи и да стават невидими; да се движат с голяма скорост; да прелитат от една страна в друга, както и от един свят в друг; да се придвижват със скокове или на зиг-заг; да се гмуркат под вода; да изпускат светлинни лъчи, под чието въздействие всички предмети ставали видими; да генерират сила, способна да парализира хора и животни; да получават на своите екрани изображение на случващото се на значително разстояние от тях и т.н.
Освен това, в ръкописа има ръководство за пилотите на вимани, които били способни “да прелитат от остров на остров, от континент на континент и от свят в свят”.
В други текстове се съдържат описания на различни прибори, изпълняващи функциите на радар, фотоапарат, прожектор и разрушителни видове оръжия. Говори се и за диетата на пилотите, тяхното облекло. Има глава, в която се описва и конструкцията на виманите. В нея се съобщава, че виманите биват 12 типа. В една от древните санскритски книги се разказва, че в момента на излитане, колесницата “ревяла като лъв”. Вътрешното описание на вимана: “В средата на кораба се намирала метална кутия, която се явявала източник на “силата”. От тази кутия силата отивала в две големи тръби, поставени на носа и кърмата на кораба. Освен това, “силата” се насочвала към осем тръби, гледащи надолу. В началото на пътуването на тях се отваряли клапи, а горните клапи оставали затворени.
“Токът” със сила бил изхвърлян и се удрял в земята, повдигайки кораба нагоре. Когато наберял височина, гледащите надолу тръби се прибирали наполовина, за да можел да виси във въздуха. Тогава по-голяма част от “тока” се пренасочвала към тръбата на кърмата, за да можел да излети, тласкайки кораба напред”.
Описанието на общото устройство на летателния апарат: “Силно и здраво трябва да е неговото тяло, направено от лек материал. Вътре трябва да се поставят устройство с живак и железни нагреватели под него. Посредством сила, която се съдържа в живака, човека, намиращ се в колесницата, може да прелети на големи разстояния в небето. Когато живака бъде подгрят от железните нагреватели, колесницата започва да набира скорост и веднага се превръща в “перла в небето”.