Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2023 10:57 - влечуги
Автор: belisaaboleon Категория: Поезия   
Прочетен: 154 Коментари: 0 Гласове:
1



 Не съм ядосана, Бясна съм,  Бясна съм от покварата! Бясна съм от лъжите на змията, дето за облага и угода, обслужва и храни звяра, та да се плоди и множи и да продължава да вреди, а хората да се страхуват от неговата мощ, та от времето на Ева и до днес мир да нема в душите ни човешки.   Не хванеш ли змийчето в зародиш поникват му криле и в дракон се превръща , та освен в краката и над главите ни да вилней като бълва и огън, и жупел и страх в душите ни да всява, и да ги покорява.   Да се ядосвам полза нямам щото ще страда моята душа ще се чувствам обидена и поругана от лъжите на змията.   А бесът е друго нещо, бесът е зараза от злостта  и отровата на змията, и предизвиква гнус, която ще концентрирам  и насоча, с вихър, торнадо и тайфун като мъст към този, дето я избълва!   И кой виновен е тогаз? Отровата от лъжите на змията или бесът дето, е създала и който сака  мъст?   А пък аз не сакам влечуги с криле или без, с неблагоразумие и безхаберие да ми се пречкат и вредят!   Сакам да ходя по чисти и прави пътеки, осеяни от цветя, с омаен, лечебен аромат! Сакам просторът ми да е чист и светъл и над главата ми  само пеперуди да пърхат, с нежна красота и птички да летят, и с радостни симфонии да звучат! А зад мен и пред мен, от ляво и отдясно,  Божествените ангели на Доброто, да ме пазят и закрилят, и със стабилност и сигурност да ме водят по пътя ми тук, на Земята към пребиваване в Доброта! Тъй да е и да бъде и с любимците ми, мои, а също и със тези,  дето са с Добро покрай мен и тях!   Човек съм тук, в този Земен рай и сакам човек да си остана, щото заслужавам в Радост  и Мир да пребивавам, тъй че всяка твар далеч от мен  далеч да бяга и във вечен мОр да пребивава, та Доброто сред човеците да се множи и с творчество и обич да процъфтява! Амин! ............ ЗлТ, 19.06.2023 г., 04:30 ч.


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 282918
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930